neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygı çerçevesinde olduğu sürece herkesin yorumuna ehemmiyet göstermeye çalışıyorum. Ama seninle ben düşünce olarak zıt düşüyoruz. O yüzden başka bir şey demek istemiyorum, hayırlı cumalar.
Hayılı cumalar