DevilMorgan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum yıllarca mikrotik kullandım, yüzlerce router yapılandırmışımdır bu sürede, resetleme işlemi kolay yapabilirsin ancak firma'nın tanımladığı kuralları bilemediğin için aynı şekilde çalışıyor olarak devreye alman biraz seni zora sokabilir, dhcp ayarları ip pool vlan var mı yok mu ? wan ayarları vs. vs. vs. bir sürü kural tanımlı olabilir eğer mümkünse firmaya yada kuran kişiye ulaşıp admin şifresini almanı öneririm, sıfırlarsan eğer default kullanıcı adı admin şifre boş olarak geliyor.
Ulaşamıyoruz maalesef herhangi bir şekilde iletişim kuramadık.