Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbişe olmaz. Tahliye taahütnamesi içinde , evi tutmam gerekiyordu, baskı altında mecburen imzalamak zorunda kaldım diyin. Böyle derseniz hakim kiracıdan yana karar alıyor. Yalnız 2. ihtar yemeyin. Hiçbir şekilde çıkartamaz.
Yanlış yönlendirmeyin.Ankarada temyize gitmesine rağmen hakim ev sahibini haklı buldu.Tahliye tahhütnamesinde tarih olmamasına rağmen hakim sonradan bile yazılsa kiracı evi kiralarken bilerek imzaladı dedi.Bulursam eğer orjinalini atayım buraya.