Hiçbişe olmaz. Tahliye taahütnamesi içinde , evi tutmam gerekiyordu, baskı altında mecburen imzalamak zorunda kaldım diyin. Böyle derseniz hakim kiracıdan yana karar alıyor. Yalnız 2. ihtar yemeyin. Hiçbir şekilde çıkartamaz.
Peki geçen sene de benzer bir ihtar çekmişti, evi emlakçıya göster yoksa tahliye taahhütnamesi uygulanacak gibisinden. Onunla birlikte 2. ihtarname mi oluyor acaba?