Hiçbişe olmaz. Tahliye taahütnamesi içinde , evi tutmam gerekiyordu, baskı altında mecburen imzalamak zorunda kaldım diyin. Böyle derseniz hakim kiracıdan yana karar alıyor. Yalnız 2. ihtar yemeyin. Hiçbir şekilde çıkartamaz.