enesalp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece gece tüylerim diken diken oldu.

“Vatanı kurtarmak için şimdiye kadar olduğundan fazla gayret ve fedakârlık elzemdir… Beni unutmayın"

İnternette araştırırken ilgili resmi çok güzel restore edilmiş hâlini de buldum. Bu da çok hoşunuza gider hocam.

"Derne Komutanı Mustafa Kemal, Fuat Bulca ile harekatı idare ederken. Trablusgarp, 1912"

Yılını da öğrenmiş olduk.