Evet diğer kişi Fuat (Bulca) Bey'miş.
Bir süre Urladaki karantina noktasında kalan Mustafa Kemal, bu dönemde arkadaşı Fuata (Bulca) bir mektup yazmıştır. Mektupta Trablusgarptaki amaçlarının ebedi bir mücadele sahası açmak olduğunu belirterek kendisinin nerede olduğunun duyurulmamasını istiyor ve satırlarını şöyle sürdürüyordu:
Vatanı kurtarmak için şimdiye kadar olduğundan fazla gayret ve fedakârlık elzemdir
Beni unutmayın.
İnternette Fuat Bulca diye arama yaptığımda karşıma bu fotoğraf çıktı;
"Fotoğraftaki Fuat Bulca, Atatürk gibi 1881 Selanik doğumlu. Harp okulu mezunu. Mustafa Kemal ile birlikte Makedonya'dan, Derne'ye, Çanakkale'den Suriye türlü cephede savaştı. Şam'da esir düştü. Sakarya Savaşı'nda inanılmaz başarıları olmuştur. 3 dönem milletvekilliği yaptı."
"Derne'de iki mühim kumandan,
soldaki şark kolu kumandanı Fuat Bey, solda ki Derne kumandanı Mustafa Kemal Bey..."
Derne ise Libya'da önemli bir liman şehri.
Gece gece tüylerim diken diken oldu.
Vatanı kurtarmak için şimdiye kadar olduğundan fazla gayret ve fedakârlık elzemdir
Beni unutmayın"