merhaba bir bot yazmayı planım var ve browser automation studio kullanmayı pek dusunumuyorum ve python birden fazla kendim icin bot yazdım ama hepsini windows calıstırdım bu kez saf linux centos 7 yada docker calısacak bir bot yazmak planım var chormemium kullanacam linux nasıl olur emin degilim bana fikir yada yontem verme sansınız varmıdır acaba aklımda node.js kullnamak var daha rahat kullanım olcagını dusunuyorum

onerileriniz icin simdiden cok tesekur ederim hayırlı forumlar berat kandiliniz mubarek olsun

windows yada browser automation studio tercih etmeme sebebim
aklımda aynanda 100 yakın tarayıcı calıstırmak var ve bircogunu api uzerinde işlem yapacam belirli vakitlerde cron tarafında

kısaca amacı botun surekli sekilde icerik paylasımı ve veri toplama