Konu
Niye hocam diyoruz ?
21-02-2024, 14:14:06
#33
AFNaNTiK
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaş, cinsiyet, statü gibi değişkenlerden bağımsız bir hitap olduğu için.
Aynen öyle, aynen öyle... Müthiş özet (
HOCAM
) bravo....