yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arm64'te çok stack yok, mikrotik var ama onda da hat miktarına göre lisans ücreti var tek seferlik.
mikrotik routeros diye işletim sisteminede sanırım artık yıllık lisans istiyor.