Asansör giderleri kiracı tarafından ödenir.

Asansör komple ( yenileme / sıfırdan asansör yapımı ) gibi giderler mal sahipleri tarafından ödenir.
Bunlar haricinde yer alan parça değişimleri, arıza bakım giderleri her zaman kiracılara aittir.
Zemin kat sakinleri de bu giderleri ödemekle yükümlüdürler ayrıca.

Ve asansör bakımları ihmal edilmemelidir. Bazı kazalar ciddi bakımsızlık nedeniyle gerçekleşebiliyor.

Mesela asansör düşmez esasında. ( Asansör halatları kopma yükü çok farklıdır )
Ama bakımsızlık nedeniyle halatlar aşınabilir, fren balataları bitebilir gibi bir çok husus nedeniyle hep risk oluşabilmektedir.
Bir de kapıları tekmelemek, butonları yakmak ve bunlara benzer bir çok eylem neticesinde masraflarda artabilmektedir.

Her ne kadar önemsenmese de asansör konusu ciddidir, umarım bilinçli olunur.

İyi forumlar herkese.