Esrarengiz bir şekilde kayboldular, onların hesaplarına giriş yapanlar aslında kendileri değil, hesaplar devir oldu.
Şimdi ciddiye alan bi yönetici olurda hesaptan olmayalım (Şakaydı, hesap devrolmadı : ) )
Çoğu gitsede , ufak bir kısmı ben dahil hala buradayız : )
Eskilerin çoğu ticaretten ziyade alışkanlık ve gündemi takip etmek vakit geçirmek için foruma giriyor.
Bunca yıllık r10.net üyelik hayatım boyunca doğrudan 1tl lik lehime ticaretim olmadı. Öğrendiklerim gördüklerimle kazancım olmuştur. Kullandığım tarayıcıda her zaman bir sayfası açık kalır ve her tarayıcı açılışında da r10 sayfası açılmış olur.