Hiç bir şey hazırlamayın. Suçüstü savcılığına gidiyorsunuz matbu evrak veriyorlar ona göre dolduruyorsunuz, detayları daha sonra istiyorlar. Bende öyle olmuştu. Kimlik fotokopisi ile gidin yoksa orada fotokopi çeken yer arıyorsunuz sıranızda geçiyor o arada.