Merhaba.

Savcılığa suç duyurusunda bulunurken.

Kendim direk dilekçe vermeyi düşünüyorum bilgisayar çıktısı ile hazırlayarak.

Sorum şu ?

1- bilgisayar çıktısı kabul ediliyor mu ? Ve video eklemek istiyorum.

2 - dilekçe verirken daha avukat tutmak dahami iyi olur .
Avukat ile işler daha hızlı mı yürür ? Yoksa ilerleyen zamanda dosya işleme girince mi tutmak daha mantıklı

Bilgi veren arkadaşlar için şimdiden teşekkürler.