Merhaba.
Savcılığa suç duyurusunda bulunurken.
Kendim direk dilekçe vermeyi düşünüyorum bilgisayar çıktısı ile hazırlayarak.
Sorum şu ?
1- bilgisayar çıktısı kabul ediliyor mu ? Ve video eklemek istiyorum.
2 - dilekçe verirken daha avukat tutmak dahami iyi olur .
Avukat ile işler daha hızlı mı yürür ? Yoksa ilerleyen zamanda dosya işleme girince mi tutmak daha mantıklı
Bilgi veren arkadaşlar için şimdiden teşekkürler.