Konu
Bir çare var mı?
13-02-2024, 22:31:06
#19
burakbabursah
escapist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ya öylemiymiş
iyi forumlar.
Dostum 10 yaşını çoktan geçtiysen kafanı bilgisayardan kaldır ve konuşmayı öğren. 2 kelimeyi yan yana koyamayıp boş konu açıyorsun.