escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya öylemiymiş

iyi forumlar.
Dostum 10 yaşını çoktan geçtiysen kafanı bilgisayardan kaldır ve konuşmayı öğren. 2 kelimeyi yan yana koyamayıp boş konu açıyorsun.