Windows Defender yetiyor. Gerçi fidye isteyen virüse yakalanmışlığım oldu. Genel olarak iyi
2. YILDIR AVAST KULLANIYORUM MEMNUNUM. SAĞOLSUN HER ŞEYİ ENGELLİYOR. IFRAME çalıştıran siteleri bile
Kaspersky yükleyin geçin hem hafif hemde güvenli.
BitDefender memnunum veya alternatif olarak Malwarebytes iyidir.
Rica etsem Ankete katılabilirmisiniz ?
https://www.r10.net/virus/3984009-en...ami-anket.html