ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Norton
Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows Defender yetiyor. Gerçi fidye isteyen virüse yakalanmışlığım oldu. Genel olarak iyi
mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. YILDIR AVAST KULLANIYORUM MEMNUNUM. SAĞOLSUN HER ŞEYİ ENGELLİYOR. IFRAME çalıştıran siteleri bile
cihan2m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaspersky, ilk defa kullanacaksanız 1 aylık Kaspersky Standard lisansı veriyor.

Kaspersky Ücretsiz antivirüs indirin | Kaspersky
Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaspersky yükleyin geçin hem hafif hemde güvenli.
Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BitDefender memnunum veya alternatif olarak Malwarebytes iyidir.

Rica etsem Ankete katılabilirmisiniz ?
https://www.r10.net/virus/3984009-en...ami-anket.html