kesinlikle beni yanlış anlamayın hocam ama 8 yaşınızdan beri tr firmalarıyla çalışılamayacağını anlamadınız mı ? a firması da aynı b firması da aynı hepsi aynı ya sunucuları bakıma alırlar, ya bilmem ne kesintisine uğrar ya sorunu sizde bulurlar bahaneleri bitmez.