geçen yıl bu saatlerde vmware esxi sunucuları patlatılmıştı bilmiyorum hatırlayan varmı. bizde üç beş kişi bir araya gelip kriptolanan sunucuların nasıl çözülebileceğine dair her haldi hiç uykusuz 2-3 gundur çalışıyorduk. microsoft teams üzerinden bir gurup kurduk ve işin ehli insanlarla bu hack olayını çözüyorduk sonra derken teams üzerinde yaptığımız canlı görüşmede o ses duyuldu deprem oluyor. ve o arkadaşlar yayından çıktı.

depremde yakınlarını yitiren tüm vatandaşlarımın başı sağ olsun. her ne kadar gerçek rakamlar açıklanmasa da bizler zaten parmak hesabı yaparak bile iyi kötü kaç kişinin ölebileceğini çok iyi biliyoruz çok canımız yandı, çok canlar yandı Allah tekrarını yaşatmaz inşAllah. ülkecek başımız sağ olsun.