denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhteşem bir seçim. Özlediğim şehir İzmir. Alsancak'ta eğlenirsiniz. Gİdince zaten nerede oturabileceğinizi görürsünüz. Ancak oradan vapurla Karşıyaka'ya da geçin. İzmir çok güzel. Urla ve Çeşme yine görülmeli.
Teşekkürler hocam