YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa kiralama yapacağım o yüzden soruyorum hocam sadece sözleşme yeterli diyorsunuz dimi?
Peki kimlik fotokopisi almak sorun olur mu? Dosyaya eklemek için?
ikinci elde telefon satarken bile kimlik fotokopisi alıyorlar o yüzden soruyorum
Sorun olacağını sanmıyorum. Ama sözleşmenin usulüne uygun hazırlanması ve her türlü durumdan bahsedilmesi gerekli. x hasarda ne kadar alınacağına kadar.