E ama bu tefecilik. Yasal olduğunu hiç sanmıyorum. Sözleşmenizde tüm detayları belirtmeliniz ve imza alırken okudum anladım diye yazdırmalısınız diye biliyorum. Sözleşme yeterli olacağını düşünüyorum.
İlk defa kiralama yapacağım o yüzden soruyorum hocam sadece sözleşme yeterli diyorsunuz dimi?
Peki kimlik fotokopisi almak sorun olur mu? Dosyaya eklemek için?
ikinci elde telefon satarken bile kimlik fotokopisi alıyorlar o yüzden soruyorum