E ama bu tefecilik. Yasal olduğunu hiç sanmıyorum. Sözleşmenizde tüm detayları belirtmeliniz ve imza alırken okudum anladım diye yazdırmalısınız diye biliyorum. Sözleşme yeterli olacağını düşünüyorum.