Kan bağışı yaptım yaklaşık 24 gün civarı oldu Kızılay kanımın tahlil edilemediğini ve tekrar kan vermem gerektigini söyledi yine kan verdim. son iki gündür araniyorum Kızılay tarafından vakit bulamadığım için gidemedim de. ne olduğunu sorduğumda cevap yok. Daha önce böyle bir şey başına gelen oldu mu ? Olduysa sonucu ne oldu ?