yusbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirketimiz var dediğiniz süreçleri takip edebiliriz. Sadece büyük satışı yönetme konusunda tecrübem yok. Ödemeyi nakit alacağım. Değerli bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.
Dediğim süreçlere dikkat ederseniz rahat edersiniz. Sizin ödemeyi peşin almanız sizin adınıza güzel, fakat siz bunu üreticiye direkt nakit olarak ödemeyin o zaman yine dediğim gibi iş planları aksayabilir; yaklaşık 10 yıldır satınalma ve planlama yöneticisi olarak çalışıyorum akla hayale gelmeyen senaryolar çıkıyor aklınızı dimağınızı yitirirsiniz. %30 ön ödeme %70 malzemelere araca yüklenince ödeme yaparsanız sizin için daha iyi olur. Genel ithalat/ihracat mantığı da bu yöndedir dünyada kabul görmüş bir yöntem sekmez sizi de üzmez. Üretim süreci uzunsa parayı da arada değerlendirirsiniz. Son olarak da termin süreçlerinde müşteriye dediğim gibi de yaklaşırsanız sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum.

İyi günler, hayırlı işler