süreç başında anlaşma yapılmalı sözleşmeli evraklarda imza atılmalı sonrasında ise üretim işlemi yapıldıktan sonra nakliye için ayarlanma yapılmalı
eğerki nakliye süreci nasıl yönetilir bilginiz yoksa klasik bir taktik vereyim alıcı ile görüşüp fiyatı kısıp nakliyeyi üstlenmesi konusunda anlaşma yapabilirsiniz
şunu unutmayın kağıt üzerinde imzalı anlaşmalı ilk olarak ödeme alınmadan üretim safhasına geçmeyin sonra o mal sizin elinizde kalabilir
üretim çapınız yeterli değilse sizinle aynı sektördeki kişilerle anlaşıp onlara alıcıymış gibi gidip sözleşme yapabilirsiniz yüksek rakamlı satışlarda her zaman sözleşme faturadan önce olmalı bilginiz olsun
sözleşme şahıslar çerçevesinde olmamalı şirketler arasında olmalıdır a firması b firmasıyla sözleşme imzalar gibi şahıslar çerçevesinde olursa şahsi alım olarak gözükür o firma eğer ki al sat yapıcaksa o malı satın aldıktan sonra demirbaşlara geçirmek için problem yaşayabilir alım kaydının şirket adına değilde şahıs adına olmasından dolayı