ha bu sorunu bende yaşadım fabrikadır büyük ihtimalle peşin ödeme almadan işlem almadıgını söyle patron müşteri kacar derse ben kacanı kovalamak zorunda degilim diyip işin icinden cık veya işi bırak sana dost tavsiyesi
bir iş yerine bende girdim 300 500k ödemeleri vardı müşteri ödemeyi yapmadan muhasebe ödeme ehesaba girdi demeden işlem yapılmaz dedim dinlemediler 2 3 sahte firma bunları dolandırınca anladılar ama iş işten gecti

bende bıraktım işi zaten