Söylediğiniz süreç biraz sıkıntılı bir durum.
Ürün üretiminden başlanmasından alıcıya teslim olmasına kadar aradaki süreç baya zorlu ve başarılı yönetemezsen bir zarara uğrayabilirsin.
Bu işlerden anlayan matematiği kuvvetli birini alacaksın işe..
Anladığım kadarıyla iş basit aslında. Sen aracısın diye düşünürsek yapacağın tek şey ödemeleri almak oluyor.
Şu şekilde fabrikaya üret parasını öde adresi ver teslim etsinler