Teknoloji hiçbir zaman ölmez bir meslek grubudur. Kendinizi zamanla birlikte yeni teknolojilere göre geliştirdiğiniz takdir de problem olmayacaktır. Şöyle bir sorun var evet önüne gelen ben tasarımcıyım veya internet sitesi kurarım diyor, eğer bu insanlardan sıyrılabilecek farkınız var ise mantıklıdır. Kendinizi sadece tasarım ve web sitesiyle de köreltmeyin yanına bilgiler katın her zaman geliştirin. Dediğim gibi herkes web sitesi yapıyor sizin farkınız ne ? Sizi neden seçmeli insanlar? Bunları düşünüp bir yol haritası düşünebilirsiniz.