adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel olmuş hocam ama sadece yüzümüze bakmak yerine daha çok olaylara baksa o anı yaşıyormuş gibi

ozaman harika olurdu
Aynen hocam, zoru bitirdik gerisi kolay gibi bakalım