Teşekkürler Bey
@Fahrettin;
Dosyanın üzerine 2 hakim ve 1 Dosya 36 duruşmayı geride bırakması şaka gibi de olsa, hak edilmiş yani kesinleşmiş karar olmadıkça umitlenmemek gerek, bu konuda ara bulucuya gitmek mantıksız gelsede senelerin geçmesi inanın aklıma arabulucuya git diyor.
İş mahkemeleri zaman zaman zaman kavramından oluştuğunu öğrettiler bana.
İyi forumlar
Artık dünyada her şey zamandan ibaret. 1 ay geç aldığınız ödemeyi
yıllık %9-12 faizle telefi edilmesi imkansız. Eğer paranızı alabilme
ihtimaliniz varsa arabulucu ile ödeme almak en azından sonuç verir.
Bazı iş verenler bu tip durumlarda alabiliyorsan al moduna giriyor.
Bu durumda da maalesef olan hep işçiye oluyor. Zaten hesapları boş.
En azından bir miktar ödeme alırsınız