ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevapları bilmiyorum fakat
İş yerinizi mahkemeye verdiniz mi?
Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar.

Öncelikle geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda hayırlı bir sonuç alırsınız.

1- Ceza yargılamalarında ceza zaman aşımı vardır. Ama süreler değişkenlik
gösterir. Sizin olayınızda ortada bir tazminat var. Bu tazminatın zaman aşımı
yoktur. Dosya düşmez. Sonuçlanana kadar devam eder.

2- Temel olarak kaza anından itibaren faiz işletilir. Fakat geçmiş tarihe göre
değerleme yapıldı ise güncel değerleme yapılmasını isteyebilirsiniz.

3- İhtiyati haciz tedbir olarak konulur. Mahkeme sonunda size tazminat
ödenmesine karar verirse o karar ile icra takibi başlatmanız gerekiyor.
Sonrasında ödeme emri gönderilir.

4- Davalının herhangi bir mal varlığı yoksa alacaklarınız ölmüş olmaz. Sadece
komada denebilir. Üzerine mal varlığı aldığı zaman ya da miras kalırsa alacağınızı
alabilirsiniz.

İyi forumlar
Teşekkürler Bey @Fahrettin;

Dosyanın üzerine 2 hakim ve 1 Dosya 36 duruşmayı geride bırakması şaka gibi de olsa, hak edilmiş yani kesinleşmiş karar olmadıkça umitlenmemek gerek, bu konuda ara bulucuya gitmek mantıksız gelsede senelerin geçmesi inanın aklıma arabulucuya git diyor.

İş mahkemeleri zaman zaman zaman kavramından oluştuğunu öğrettiler bana.

İyi forumlar