Birde şahsen şunu anlamıyorum Avrupa yada asya en çok kredi kullanımı yapan ülkeyiz ve taksitlendirme tek olan ülkeyiz peki hangi koşullarla bunu değerlendirme yapıldı elin Avrupalısi taksit ihtiyacı yok çünkü aldığı maş ihtiyaçlarını çıkardıktan sonra üstüne para kalıyor teknoloji ve eğlence için nakiti kalıyor kur farkı denilen olau Yok bizde her saniye- deyiz aldığımız poşet maddesi bile yurt dışı ürünü böyle bir durumda hesap kitap yapmak zor Euro yada dolar para birimi kullansak daha net sonuçlar çıkar ama para biriminizin bir kur ve kur farkı var