Saçma sapan işi gücü para trafiği olmayan kişilere kredi kartı veriyorlar harciyip ödemeyince daralma yapmak istiyorlar kaç defa başvuru yaptım red ama geçen işi dâhi para trafiği olmayan kişiye 100 Bin TL tak diye kredi onaylandı şimdi biz ne yapalım iş yapacak ama kredi vesaire yok ama iş sahibi bile olmayan çalışmayan birine 100 k kredi artık ne diyelim taksitlendirme kalkarsa can damarı gider Türkiye'nin şahsen her 10 kişiden 8 kredi kartı ile ödeme ve taksitlendirme kullanıyor milyonlarca kişinin sağladığı nakit akışını durdurmak istiyorlar ve piyasa durgunlastigi zamanda canlandırma çalışması yapılacak büyük ihtimalle