Herkese merhabalar, 256 gb MacBook Air m1 kullanıyorum. Doğru dürüst program yüklemedim sistemde 165 gb sistem verisi bulunuyor bunları nasıl silebilirim ? Cidden çok sinir bozucu bir durum hiçbirşe yükleyemiyorum buna çözüm bulabilen var mı ? Cihazı ben kullanmıyorum resmen Apple kullanıyor