Çok saçma bir yöntem. Her gün 1000-1200 kalori bandında beslenirsen gün içerisinde zombi olursun ve yaklaşık 1 ay sonra metabolizman yavaşlar ve kilo veremezsin artık. Bunun yerine "carb cycling" diyetini denemelisin. Youtube üzerinden araştırabilirsin. Ayrıca zayıflamak için ilaç yok. Terlemek için l-cartine alabilirsin. İdman yapmadan önce göm.
Ben ilaç vs. önermedim. O saçma dediğiniz yöntemle de 30 kilo verdim. Hiç de zombiye dönmedim. Zaten ortalama bireyin bazal metabolizması 2000 kalori. Spor yapmayacak birisinin 1200 kalori alması dudak uçuklatacak bir açık değil.