Miniyazilimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet php ile olması lazım adam çünkü "Export Data" butonuna tıkladığında oluşturup veriyor
Anladım hocam, yardımcı olamayacağım o zaman, üzgünüm