Protein tozu bence kullanılmamalı.
Protein tozunun kerameti tamamen tavuk çok pahalıydı ve protein tozu ucuzdu. Protein açığını kapatmak için onunla kendimizi zehirliyorduk.
Ama artık aynı fiyattalar. Onun yerine ne kadardır spor yapıyorsunuz bilmiyorum fakat gündelik antremanlarınızdan sonra kas ağrılarınız olmamasını istiyorsanız eğer "glutamin" içmenizi öneririm.
İyileşmesini hızlı sağladığı için bir sonraki antremanınıza daha hızlı çıkabiliyorsunuz.