https://www.r10.net/off-topic/320539...tumor-var.html
Al benim konumu oku.
Gençsin kendini 60 70 yaşında insanlarla bir tutma. Ve gene söylüyorum yorum okuma araştırma bunu bana çok söylediler dinlemedim bin pişman oldum. Araştırmaların sonucunda atomu parçalanmayacaksın yeni bisi de bulmayacaksın.Araştırdığında ne bulacaksın hiç bisi başkasının derdini de yükleneceksin. Araştırma, sadece rabbine sığın ve doktoruna güven.
Geçmiş olsun sizlere de, araştırmayı bıraktım gereksiz yere psikolojimizi bozmaya gerek yok