MaxKreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim, psikolojik olarak çok etkiliyor gerçekten, üstteki konuyu biraz okuduktan sonra alt üst oldum
https://www.r10.net/off-topic/320539...tumor-var.html

Al benim konumu oku.

Gençsin kendini 60 70 yaşında insanlarla bir tutma. Ve gene söylüyorum yorum okuma araştırma bunu bana çok söylediler dinlemedim bin pişman oldum. Araştırmaların sonucunda atomu parçalanmayacaksın yeni bisi de bulmayacaksın.Araştırdığında ne bulacaksın hiç bisi başkasının derdini de yükleneceksin. Araştırma, sadece rabbine sığın ve doktoruna güven.