Elbette hata benim annem sigorta için 78 girişli birisi. Emeklilik için 58 yaşını bekledi kadın.
Emekli olduğunda 2.800 TL emekli aylığı bağlandı o dönem en düşük emekli aylığı ise 1.200 TL falandı.
Ayrıca 2019 yılında 2.050 tl asgari ücret vardı.
Şimdi kadının maaşı 12.200 TL olacak ama asgari ücret 17.002 TL normal şartlarda en az 22-23 bin TL alması gerekiyordu. Peki Türkiye normal mi? Hayır.
İnsanlar öğrenemedi size bedavadan tanınan bir hak varsa , başkasının hakkı yeniyordur. Şimdi EYT vurmuş birisi ama prim ödedik vs. diyebilir. Ödediğin prim sana 40 yıl ödeme yapacak kadar bi prim değil.
Gün sayısı dolsa bile yaş akdini bekleyecektin ki ADALET herkese eşit sağlansın.
Ama bu ülkede Adalet sadece malumun ismi. Benim özellikle 30 yaş altına diyeceğim tek şey var.
Bu yıkıntı böyle devam eder sistemin içine kendinizi dahil etmek yerine ya sermayesi yüksek başarılı işler kovalayın ya da ülkeden çıkmanın yoluna bakın.