Hocam hakkı olanı hakkını vermelisin yani yasada olan bir şeyi sonradan değiştirip sen bu sözleşmeyi kabul ettin ama ben bu şekilde değiştirdim bunu da zorla kabul ediceksin diyemezsin. Eğer böyle diyorsan 30-35 yaşında yani zamanında gerçekten erken emekli olan kişilerin emekliliğini de iptal edeceksin eşitlik olsun. Şuan düşük mü evet bu ekonomiye göre düşük ama adelet dediğimiz şey böyle bir şey.