Arkadaşlar google son zamanlarda kaç farklı hesaptan kaç farklı siteye onay istediysek vermiyor.
hiç bir sebepte belirtmiyor. politika hatası veriyor ama politika merkezinde hiç bir politika hatası da yok.

Merak ettiğim konu şu an sizlerde de durum aynımı?