Sizden önce, ben bir mesaj yazmıştım, oraya bakarak neden eksisozluk adlı web sitesinin tekrar tekrar kapanacağını öğrenebilirsiniz. r10.net neden kapanmıyor, çünkü sonsuz özgürlük yok.
R10'da da sürekli birileri dol@ndırılıyor.
Kötü niyetle siyasi husutmetle hareket edilince r10 dahil Türkiye'de kapatılamayacak site yok.
R10'un yasaklanmıyor olmasının tek nedeni siyasilerin olarak iddialı bir tavrı olmaması.
Yoksa siyasi bir husumet olsa r10'u da defalarca kapatırlardı ki geçende alakasız bir konuda bile bir kapatma kararı da geldi.
Her kurumda, örgütte, sitede, millette, cemaatte çürük elmalar vardır.
Bir ceza verilecekse suçu işleyen kişiye verilir toptan ceza verilemez.
Ekşi sözlükde bir kaç yüz yazar suç içeren bir şeyler yazı diye siteyi kullanan milyonlarca insana ve onbinlerce diğer yazara ceza veremezsiniz.
Bu kafa ile youtube da senelerce kapalı kaldı, oh olsun diyen birileri vardı.
Böyle özgürlüklerin kısıtlanmasına oh olsun diyenler, özgürlüğün ne olduğunu anlamayanlarbir gün kendi özgürlükleri kısıtlandığında feryat ederler.
Hukukun temel ilkelerini bilmezseniz ve sahip çıkmazsanız elinizdeki tüm hakları teker teker alırlar.
Bknz.
https://eksisozluk111.com/sucun-ve-c...siligi--878958