Bionluk %20 komisyon kesiyor, vergide zaten %20 nasıl kar ediyor anlamadım

. Hatta akbank kullanıcılarından %18 kesiyormuş.
Kardan yüzde 20 vergi öder bionluk ve kardan kismina gelene kadar kime ne ücretler ve giderler gösteriliyor kısmına bakmiyorum bile
Bana sadece hesaplara yuklenen bakiyelerin hizmet verenlere ödenen süre boyunca işletme hakkını versinler o bile bana yeter .
İşletmelerin nasıl para kazandıklarını tek açıdan bakıp anlayamazsiniz