Konu
Bionluk muhasebe çalışma sistemi hakkında
10-01-2024, 19:17:17
#5
tlgsari
Bionluk %20 komisyon kesiyor, vergide zaten %20 nasıl kar ediyor anlamadım
. Hatta akbank kullanıcılarından %18 kesiyormuş.