Bunun bir anlamı var mı? Karşı taraftan fatura almadan bu gider olarak gösterilebiliyor mu?
Evet anlamı mevcut.
Farklı bir versiyonda üretici kadınlar evde kendileri yaptıkları ürünleri bizim işletmemize getiriyorlar ve biz ürünlerin satışını yapıyoruz . 100 TL ye aldığımız ürünü 140 + KDV satışımız mevcut . +KDV kısmını alış KDV 'miz olmadığı için biz ödeüyoruz 140-100=40 TL için kurumlar verigisi ödüyoruz. Yıllık olarak 10 milyon üzerinde bir ciro mevcut ve alışlarımızı gider pusulası ile sağlıyoruz.
arızı gelir olarak telafuz edilir bu işi sürekli bir gelir olarak yapmayanlar kapı kapı dolaşıp satış yapanlar telif hakkı ödemeleri çeşitli versiyonları mevcuttur . Bazı durumlarda %17-20 arasında gelir vergisi siz hesaplayıp ödemeden düşerek vergiyi devlete iletmeniz gerekmektedir.