Kaymoneth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme yaptığı kullanıcılara gider faturası düzenleyerek
Bunun bir anlamı var mı? Karşı taraftan fatura almadan bu gider olarak gösterilebiliyor mu?