Merhabalar Bionlukta Freelancerlar ödemeyi Bionluk üzerinden alıyor. Fakat bionluk Freelancer dan fatura istemiyor ödemeyi yaparken. Bu durumda sanki Bionluk %100 kar etmiş gibi gözüküyor. Bu durumda bionluk %100 kar etmeği halde vergisini vermek zorunda. Bu süreci nasıl ayarlıyorlar bilgisi olan var mı?