Ben halen forum kültürünün r10'da devam ettiğine inanıyorum.
Örneğin, bir yardım konusu açtığınızda, bir soru sorduğunuzda bunun cevabını para ödemeden alabiliyor musunuz? Eğer öyleyse, devam ediyor demektir.
İşte sorun da orada artık yardımlaşma neredeyse yok. Şimdiye kadar ücretli bir çok hizmet aldım ya da iş yaptırdım ama bazen sadece fikir almak amaçlı bunu nasıl yapabilirim diye soru soruyorum hesabıma PM'den onlarca şu kadar ücrete yaparım, ücreti mukabili hallederiz tarzı mesajlar yağıyor resmen yani her şey ticari olmaya başladı. Senelerdir buradayım burada olmaktan da memnunum ama işte dediğim gibi eski forum kültürü maalesef gittikçe kayboluyor.