elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz hala düşeceğini savunan kesimden misiniz? Sıfırlar bu ay arttı 40bin. Önümüzdeki aylarda da artmaya devam ederken 2. El neden düşecektir
yüksek faiz devam ederse işin sonucu bu senin paraya ihtiyacın var aracının değeri 600k bankadan kredi çekemiyorsun satılsın diye mecburen fiyatı 550k yapıyorsun.
ben de kredi çekebilsem belki 600k ya rahat alabilecekken nakitim kısıtlı anca 550 verebilirim diyorum.